Boeken gepubliceerd door

Marijn Mulders


Klantgericht OrganiserenKlantgericht Organiseren is het laatste nieuwe boek. Klantgericht Organiseren beschrijft hoe organisaties klanten centraal kunnen stellen en de organisatie hierop verder inrichten. Bij ultieme klantgerichte organisaties spreken we van Hostmanship. De website van het boek is :http://www.klantgerichtorganiseren.noordhoff.nl/

 
101 Managementmodellen101 mm EngelsHet nieuwe boek 101 Managementmodellen is inmiddels uit. De Engelse versie 101 Management Models is tevens beschikbaar. Maar liefst 36 modellen zijn toegevoegd, dat betekent dus dat er ook een aantal modellen weggevallen zijn ten opzicht van 75 managementmodellen. Een nieuwe index op doel is toegevoegd om het vinden van het juiste model nog eenvoudiger te maken. Klik hier om naar de site van het boek te gaan.

Referenties:

P&O actueel artikel Augustus 2011.

http://www.managementboek.nl/boek/9789001775568/101_managementmodellen_marijn_mulders
http://cultuurmarketingprofessionals.nl/2010/05/28/boek-van-de-week-101-managementmodellen/
http://www.75managementmodellen.info/
Managementlitratuur.nl

 75 managementkengetallenHet boek 75 managementkengetallen geeft de gebruiker de mogelijkheid om voor de bedrijven/processen
afdelingen/personen stuurvariabelen vast te stellen zoals kritieke succes factoren en prestatie indicatoren. Hiermee kan de organisatie beter sturen op de belangrijke aspecten voor het bedrijf. Klik hier om naar de site van het boek te gaan.

Referenties: 
 Tijdschrift Administratie

75 ManagementmodellenHet succesvolle boek van de 75 managementmodellen. Te gebruiken tijdens je opleiding of ook in  het bedrijfsleven om achteraf te kijken hoe zat het ook al weer. Een prima naslagwerk! Inmiddels is dit boek opgevolgd door het tevens succesvolle 101 managementmodellen. Hierin zijn enkele modellen verdwenen en 36 nieuwe modellen voor in de plaats gekomen. Klik hier om naar de site van het boek te gaan.